Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag18.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Expressens churnplan: lära sig mer om prenumeranterna

Publicerad: 4 Februari 2021, 06:36

Johanna Odlander är chef för Expressen Premium.

Foto: Alexander Ljungdahl (Montage: Tom Fägrell)

Analys och tydlighet är två exempel på hur Expressen arbetar med churnen, enligt Johanna Odlander, chef för Expressen Premium. ”Det ska inte råda någon tvekan om vad det innebär att bli prenumerant hos oss”, säger hon.


Ämnen i artikeln:

ExpressenDigitala prenumerationer

I en artikelserie följer Dagens Media upp tidningarnas arbete med att locka digitala prenumeranter, hålla nere churnen och vad fokus för 2021 blir kopplat till digitala betalande läsare.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.