Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag24.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Expressen-säljare skickas på bootcamp

Publicerad: 4 April 2014, 08:24
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:42

Byrån ActivateMe har fått i uppdrag att träna upp Expressens annonsavdelning och deras kunders grundfysik med hjälp under ett träningsläger i vår.


Ämnen i artikeln:

Expressen

Tidningen Expressen har valt ett nytt grepp för att underhålla och utveckla sina kundrelationer.

Annonsavdelningen ska i vår delta i lunchträning under 10 veckor tillsammans med sina kunder, personer anställda på mediebyråer i Stockholm.

Aktiveringbyrån ActivateMe som specialiserar sig på upplevelsebaserad marknadsföring, kommunikation och aktiviteter ligger bakom träningspassen. 

– Under våren har vi bjudit in kunder för att tillsammans träna och bygga upp en bra grundfysik, säger Helena Ceder Broström, projektledare Expressens annonsavdelning, i ett pressmeddelande.

Träningspassen ska genomföras utomhus två gånger i veckan vid Humlegårdsparken och kring Medborgarplatsen.

Andrea Svanberg

Ämnen i artikeln:

Expressen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.