Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag24.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Engagemangsmåttet viktigast i SvD:s konverteringsarbete

Publicerad: 19 November 2020, 12:28

Petter Lorentzon, Director of Consumer Business, tycker att engagemangsmåttet är mest intressant att titta på.

Foto: Linda Broström

DEL 1. Hur blir företag framgångsrika på att konvertera? Och vad är receptet för att behålla kunderna? Det är tio-miljoners-frågor som hela branschen just nu brottas med. Dagens Media har vänt sig till experterna för att reda ut hur de arbetar. Först ut är Svenska Dagbladet.


Ämnen i artikeln:

Svenska Dagbladet

Det spelar ingen roll om du arbetar på en dagstidning, ett streamingbolag eller en e-handel. Så länge det är en verksamhet som säljer någonting på nätet är processen där frågan

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Svenska Dagbladet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.