onsdag27 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Emma Thorp: Framåt kommer vi höra mer om ”distans först-kultur”

Publicerad: 26 augusti 2021, 12:21

Från vänster, Story House Egmonts Per Kjellander, Sahar Kupersmidt, Nent, Johan Hansson, Stampen Media samt Emma Thorp, Publicis Groupe. Foto: Kollage

DEL 3. Hur blir svenska mediebranschen som arbetsplats framöver? Flexibilitet är nyckeln till framgång, och ”distance first”-kultur är nästa steg, tror man inom Nent och Publicis Groupe. På Story House Egmont ser man arbetsmiljön som den viktigaste och mest utmanande frågan – medan Stampen pekar på innovationen.

Ämnen i artikeln:

EgmontPublicisStampen Media GroupViaplay GroupDagspressCoronaviruset

Att pandemin förra våren tvingade en stor del av världens tjänstemannaskrå till hemarbete, visade sig vara startskottet på ett revolutionerande skifte i arbetslivet. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev