Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

DI:s nya affärsområde – konferenser

Publicerad: 23 januari 2013, 11:53
Uppdaterad: 6 december 2015, 13:58

Dagens Industri lanserar DI Tema och Konferens. Chef för det nya affärsområdet blir Fredric Holmgren som hämtas från IDG.


Ämnen i artikeln:

Dagens Industri

Med DI Tema och Konferens lanserar Dagens Industri ett tredje affärsben vid sidan av DI Annonsförsäljning och DI Prenumerationsförsäljning.

Chef för Tema och Konferens, där bland annat DI Gasell, DI Temakonferenser samt skräddarsydda affärslösningar ingår, blir Fredric Holmgren som rekryterats från IDG:s Solutions-avdelning.

– Det här ger oss möjlighet att ytterligare satsa på utveckling av tjänster och affärer som bygger på DI:s läsares specifika intresseområden. Vi kommer succesivt utveckla fler nischade produkter för att öka nyttan för våra läsare och annonsörer, säger DI:s vd Henrik Stangel i ett pressmeddelande.

De nya produkterna ska utvecklas i samarbete med tidningens redaktion och planen är sälja dem både som nya prenumerationslösningar och som sponsor- och annonsaffärer.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Dagens Industri

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.