Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagspress
Publicerad: 28 December 2020, 16:34
Thomas Baekdal skriver att en av flera viktiga lärdomar för nyhetsmedier under pandemiåret 2020 är vikten av att producera riktigt relevant innehåll. Utmaningen blir att inte falla in i gamla mönster.
Foto: Privat + Getty Images (montage)
Mediebranschen och publicister har tagit stora utvecklingskliv under pandemin, inte minst digitalt. Utmaningen blir att fortsätta leverera relevant innehåll när krisen är över – och förfina de nyskapande arbetssätt som den har tvingat fram, skriver medieanalytikern Thomas Baekdal.
2020 har verkligen varit ett galet år. Men nu när vaccinet sätter i gång och distribueras kan vi börja se konturerna av en återgång till mer normala förhållanden.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.