Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag20.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Det här kan publicister lära av 2020

Publicerad: 28 December 2020, 16:34

Thomas Baekdal skriver att en av flera viktiga lärdomar för nyhetsmedier under pandemiåret 2020 är vikten av att producera riktigt relevant innehåll. Utmaningen blir att inte falla in i gamla mönster.

Foto: Privat + Getty Images (montage)

Mediebranschen och publicister har tagit stora utvecklingskliv under pandemin, inte minst digitalt. Utmaningen blir att fortsätta leverera relevant innehåll när krisen är över – och förfina de nyskapande arbetssätt som den har tvingat fram, skriver medieanalytikern Thomas Baekdal.


Ämnen i artikeln:

coronacoronaviruset

2020 har verkligen varit ett galet år. Men nu när vaccinet sätter i gång och distribueras kan vi börja se konturerna av en återgång till mer normala förhållanden.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

coronacoronaviruset

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.