fredag22 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

De är Sveriges bästa mediesäljare – här är deras viktigaste råd för att nå framgång

Publicerad: 9 mars 2021, 12:28

Mediesäljarna Olivia Wennergren på Stampen, Linus Lindvall på Bonnier och Isabelle Delorme på Schibsted delar med sig av sina bästa säljknep. Foto: georgeclerk

Isabelle Delorme, Linus Lindvall och Olivia Wennergren på Schibsted, Bonnier respektive Stampen är några av Sveriges vassaste mediesäljare. För Dagens Media berättar de vad som krävs i yrket i dag, hur det har förändrats och vad de tror om framtidens mediesälj.

Ämnen i artikeln:

StampenBonnierBonnier NewsSchibstedDagspress

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev