Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagspress

Dagspressen tar position som premiumleverantör

Publicerad: 3 December 2019, 14:26

Jeanette Gustafsdotter, vd på TU, och Joakim Flodin, vd på Schibsted Marketing Services.

I takt med att annonsintäkterna sjunker siktar dagspressen istället på en position som premiummiljö. Dessutom fortsätter arbetet med att konvertera läsarna till betalande, digitala prenumeranter. Dagens Media går igenom vad vi har att vänta av de olika medieslagen under 2020.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktSchibstedTUJeanette Gustafsdotter

För nyhetsmedier förväntas 2020 att bli ett händelserikt år. Vi har fotbolls-EM, sommar-OS och inte minst ett amerikanskt presidentval att se fram emot. Nyhetshändelser som brukar locka stor publik.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.