söndag4 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Dagspressen tar position som premiumleverantör

Publicerad: 3 december 2019, 14:26

Jeanette Gustafsdotter, vd på TU, och Joakim Flodin, vd på Schibsted Marketing Services.

I takt med att annonsintäkterna sjunker siktar dagspressen istället på en position som premiummiljö. Dessutom fortsätter arbetet med att konvertera läsarna till betalande, digitala prenumeranter. Dagens Media går igenom vad vi har att vänta av de olika medieslagen under 2020.

Ämnen i artikeln:

Dagens Media InsiktTUJeanette GustafsdotterSchibstedDagspress

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


För nyhetsmedier förväntas 2020 att bli ett händelserikt år. Vi har fotbolls-EM, sommar-OS och inte minst ett amerikanskt presidentval att se fram emot. Nyhetshändelser som brukar locka stor publik.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev