Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagspress
Publicerad: 5 Februari 2021, 12:19
Martin Mellgren, chef för läsarintäkterna inom Di-gruppen och vd för Bonnier Business Media Sales, lyfter innehållet och det faktum att prenumeranterna återkommer ofta som det viktigaste i churnarbetet.
Dagens industris digitala prenumerationsaffär har haft en positiv utveckling under 2020. För att få läsarna att stanna kvar arbetar Di bland annat med att öka engagemanget.
I en artikelserie följer Dagens Media upp tidningarnas arbete med att locka digitala prenumeranter, hålla nere churnen och vad fokus för 2021 blir kopplat till digitala betalande läsare.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.