Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag17.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Dagens industri: ”Viktigast är att våra prenumeranter läser oss – ofta”

Publicerad: 5 Februari 2021, 12:19

Martin Mellgren, chef för läsarintäkterna inom Di-gruppen och vd för Bonnier Business Media Sales, lyfter innehållet och det faktum att prenumeranterna återkommer ofta som det viktigaste i churnarbetet.

Dagens industris digitala prenumerationsaffär har haft en positiv utveckling under 2020. För att få läsarna att stanna kvar arbetar Di bland annat med att öka engagemanget.


Ämnen i artikeln:

Dagens IndustriDigitala prenumerationer

I en artikelserie följer Dagens Media upp tidningarnas arbete med att locka digitala prenumeranter, hålla nere churnen och vad fokus för 2021 blir kopplat till digitala betalande läsare.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.