Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Dagens Industri prioriterar lojalitet framför volym

Publicerad: 9 December 2019, 09:50

Cecilia Schramm på Dagens Industri tror att branschen behöver bli ännu bättre på att förstå vad som driver engagemang och därmed lojalitet om den ska lyckas nå fler digitala prenumeranter.

På Dagens industri ligger fokus på snittintäkt och prenumerationslängd snarare än volym när det kommer till digitala prenumerationer. ”Det viktigaste är att se på helheten och göra en produkt som användarna är beredda att betala för över tid”, säger DI:s Cecilia Schramm.


Ämnen i artikeln:

Dagens IndustriCecilia Schramm

Dagens industri har i dag strax över 55.000 helt digitala prenumerationer, enligt Cecilia Schramm, redaktionschef tillväxt.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.