Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagspress
Publicerad: 9 december 2019, 09:50
Cecilia Schramm på Dagens Industri tror att branschen behöver bli ännu bättre på att förstå vad som driver engagemang och därmed lojalitet om den ska lyckas nå fler digitala prenumeranter.
På Dagens industri ligger fokus på snittintäkt och prenumerationslängd snarare än volym när det kommer till digitala prenumerationer. ”Det viktigaste är att se på helheten och göra en produkt som användarna är beredda att betala för över tid”, säger DI:s Cecilia Schramm.
Dagens industri har i dag strax över 55.000 helt digitala prenumerationer, enligt Cecilia Schramm, redaktionschef tillväxt.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.