Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag19.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Citypaketet ökade försäljningen under Q1

Publicerad: 7 April 2014, 10:12
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:42

DN:s, GP:s och Sydsvenskans annonssamarbete Citypaketet ökade försäljningen med 15 procent under det första kvartalet jämfört med förra året.


Ämnen i artikeln:

Citypaketet

Enligt Citypaketet ökade annonsförsäljningen både inom print och webb. Bolaget har också märkt av ett större intresse för opinionsannonsering.

– Företag och organisationer använder morgontidningarna för att nå ut med opinionsbildande budskap till landets beslutsfattare. Att opinionsannonseringen ökar är ytterligare ett tecken på tidningarnas starka ställning bland viktiga målgrupper, säger Citypaketets vd Leslie Marsden i ett pressmeddelande.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

Citypaketet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.