Bonnier Tidskrifter Sales utvecklar content-satsning

Mode och skönhet är en av de branscher som prioriteras i Bonnier Tidskrifter Sales utökade satsning på content marketing.

Bonnier Tidskrifter Sales ska utveckla sitt erbjudande inom content marketing.

Mode och skönhet, kvinna, livstil, mat och dryck samt hem och inredning är de branscher som prioriteras när content-satsningen utökas.

– För oss är det en naturlig utveckling att vara innehållsleverantör till företag inom segment som vi dagligen bevakar och nu växlar vi upp denna disciplin. Att skapa, förädla och förpacka berättelser är ett hantverk som hela Bonniers organisation är byggd kring och därför är vi marknadsledande i branschen på att göra innehåll som målgruppen vill ha, säger Andreas Sandin, Sales Director Bonnier Tidskrifter.

Projektledare för utökningen är konsulten Camilla von Otter som tidigare varit ansvarig för Forma Contract och chefredaktör på Vi i Villa, Bonnier Publications.

Hanna Frick

Reporter

Publicerad 2016-09-28 08.59Uppdaterad 2016-09-28 09.29

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: