Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagspress
Publicerad: 13 Augusti 2020, 05:36
Uppdaterad: 17 Augusti 2020, 05:53
Sanny Ekstrand, Discovery Networks, Marta Tiberg, Clear Channel, Alexander Lydecker, Bonnier News, Joakim Flodin, Schibsted Marketing Services och Malin Häger, TV4 Media.
Återigen visar Mediebyråbarometern dystra siffror över fallande annonsintäkter för medierna. Men nedgången är inte lika omfattande som i våras, vilket får Bonnier News, Schibsted, Discovery, TV4 och Clear Channel att trots allt se positivt på hösten.
Ämnen i artikeln:
TV4Discovery NetworksBonnier NewsClear ChannelSchibstedAlexander LydeckerMalin HägerJoakim FlodinHittills i år har drygt 2 miljarder kronor försvunnit från den svenska mediemarknaden – till stor del till följd av coronapandemin – enligt Mediebyråbarometern.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.