Dagspress
Aftonbladet: ”Tydliga resultat med betalt från dag ett”
Publicerad: 20 november 2019, 06:46
Ted Kudinoff, pluschef på Aftonbladet.
Aftonbladets Pluschef Ted Kudinoff, tror att rätt strategi är att ta betalt från dag ett. ”Plus var för fem år sedan fortfarande en form av start-up-verksamhet, nu är det en bärande del av strategin hos oss”, säger han till Dagens Media.
Ämnen i artikeln:
AftonbladetLH
Leif Holmkvist
Hur många betalande digitala kunder har dagstidningarna? Vilket innehåll konverterar bäst? Och hur ser framtiden ut? Leif Holmkvist har pratat med cheferna på Sveriges sex största dagstidningar om den digitala
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.