Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagspress

Aftonbladet: ”Tydliga resultat med betalt från dag ett”

Publicerad: 20 November 2019, 06:46

Ted Kudinoff, pluschef på Aftonbladet.

Aftonbladets Pluschef Ted Kudinoff, tror att rätt strategi är att ta betalt från dag ett. ”Plus var för fem år sedan fortfarande en form av start-up-verksamhet, nu är det en bärande del av strategin hos oss”, säger han till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

Aftonbladet

Hur många betalande digitala kunder har dagstidningarna? Vilket innehåll konverterar bäst? Och hur ser framtiden ut? Leif Holmkvist har pratat med cheferna på Sveriges sex största dagstidningar om den digitala

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Aftonbladet

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.