Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Magasin

Schibsted: ”Borde titta på samarbeten mellan grannländerna”

Publicerad: 27 juni 2019, 07:49

”Vi ser vår djupa lokalkännedom som en konkurrensfördel”, säger Kristin Skogen Lund.

Foto: Janne Næss

Vilka nya intäktsmöjligheter ser Schibsted och hur mycket bör egentligen medierna samarbeta med varandra för att överleva? Schibsteds vd Kristin Skogen Lund ger svaren i Dagens Medias stora medieenkät där Sveriges toppchefer siar om mediemarknadens framtid och vägen framåt.


Ämnen i artikeln:

Kristin Skogen LundSchibsted

I Dagens Medias magasin nummer 6 publicerades kortade versioner av Kristin Skogen Lunds enkätsvar. Här nedan kan du läsa alla svar i sin helhet. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.