Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Magasin

Så lyckas du som esport-annonsör

Publicerad: 12 Juni 2019, 06:31

Esportarna och tv-spelsnördarna blir allt fler – och äldre. ”Vi som växte upp med Amiga- och Nintendokontroller i handen är vuxna nu”, säger Niklas Odén, partner manager på United Screens, som delar med sig av sina bästa tips för att lyckas som annonsör inom segmentet.


Ämnen i artikeln:

e-sportUnited ScreensYoutube

Många annonsörer sneglar nyfiket mot det växande gaming- och esportsegmentet. För den som vill nå målgruppen är det främst Twitch och Youtube som gäller. Där finns lika många gamers som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev