Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Magasin

Så blir din Almedalsvecka en succé

Publicerad: 28 juni 2019, 05:40

”Vi ska måna om alla arenor som ger samhällsengagerade en chans att möta politiken”, säger Brit Stakston.

Foto: Janne Næss

Brit Stakston tycker att folk ska sluta kokettera med att de inte ska till Almedalen. Tar man till vara på den nätverksmagi och smältdegel av kunskap som veckan erbjuder, kan dagarna i Visby ge riktigt god avkastning.


Ämnen i artikeln:

AlmedalenBrit Stakston

När Brit Stakston räknar efter hur många år hon inlett juli månad med Almedalsveckan i Visby, blir svaret 14. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AlmedalenBrit Stakston

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.