Dagens Media Magasin
Så blir din Almedalsvecka en succé
Publicerad: 28 juni 2019, 05:40
”Vi ska måna om alla arenor som ger samhällsengagerade en chans att möta politiken”, säger Brit Stakston.
Foto: Janne Næss
Brit Stakston tycker att folk ska sluta kokettera med att de inte ska till Almedalen. Tar man till vara på den nätverksmagi och smältdegel av kunskap som veckan erbjuder, kan dagarna i Visby ge riktigt god avkastning.
När Brit Stakston räknar efter hur många år hon inlett juli månad med Almedalsveckan i Visby, blir svaret 14.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.