Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Magasin

Procter & Gambles jakt på Netflix-publiken

Publicerad: 22 Oktober 2019, 08:55

Dagens Medias chefredaktör Fredrik Svedjetun om varför vi i den senaste tidningen fördjupar oss i det som driver P&G att halvera tv-köpen.

En stor del av tv-publiken lämnar reklamfinansierade kanaler för Netflix och andra annonsfria streamingtjänster. Procter & Gamble, en av världens största tv-annonsörer, sitter inte still i båten, skriver Dagens Medias chefredaktör Fredrik Svedjetun.


Ämnen i artikeln:

Procter Gamble

Marc Pritchard, Procter & Gambles varumärkesdirektör, blev något av en global superstjärna i kommunikationsbranschen när han för drygt två år sedan slog näven i bordet och uppmanade alla att städa

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Procter Gamble

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev