Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagens Media Magasin
Publicerad: 22 Oktober 2019, 08:55
Dagens Medias chefredaktör Fredrik Svedjetun om varför vi i den senaste tidningen fördjupar oss i det som driver P&G att halvera tv-köpen.
En stor del av tv-publiken lämnar reklamfinansierade kanaler för Netflix och andra annonsfria streamingtjänster. Procter & Gamble, en av världens största tv-annonsörer, sitter inte still i båten, skriver Dagens Medias chefredaktör Fredrik Svedjetun.
Ämnen i artikeln:
Procter GambleMarc Pritchard, Procter & Gambles varumärkesdirektör, blev något av en global superstjärna i kommunikationsbranschen när han för drygt två år sedan slog näven i bordet och uppmanade alla att städa
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Procter Gamble