Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Magasin

Hur tar jag hem mina programmatiska köp?

Publicerad: 9 Oktober 2019, 06:36

Fredrika Khorasani, medgrundare på det nystartatade konsultbolaget Envolve.

EXPERTEN SVARAR. Enligt en studie av Adobe kommer 62 procent av europeiska annonsörer ha tagit hem sina programmatiska köp 2022. – Jag tror att vi kan nå dit i Sverige också, men det kommer att ta längre tid, säger Fredrika Khorasani, medgrundare på nystartade programmatic-konsulterna Envolve.


Ämnen i artikeln:

Programmatic

Enligt Fredrika Khorasani finns det i huvudsak två modeller att välja mellan när man som annonsör plockar hem de programmatiska medieköpen. Antingen tar man hem 100 procent av kedjan, eller

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Programmatic

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.