Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Magasin

Google: ”Laddningstid bör vara en KPI”

Publicerad: 7 Maj 2019, 05:40

Svenska företag måste göra sega mobilsidor till en vd-fråga, menar Johan Eriksson head of specialist på Google, som tipsar om hur man kan förbättra den mobila upplevelsen och i sin tur tjäna mer pengar.


Ämnen i artikeln:

Google

Gapet mellan hur viktig mobilen är som mediekanal och hur mycket svenska företag idag satsar på den mobila upplevelsen är alldeles för stort, menar Johan Eriksson, head of specialist på

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Google

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.