onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Magasin

Google: ”Laddningstid bör vara en KPI”

Publicerad: 7 maj 2019, 05:40

Svenska företag måste göra sega mobilsidor till en vd-fråga, menar Johan Eriksson head of specialist på Google, som tipsar om hur man kan förbättra den mobila upplevelsen och i sin tur tjäna mer pengar.

Ämnen i artikeln:

Google

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Gapet mellan hur viktig mobilen är som mediekanal och hur mycket svenska företag idag satsar på den mobila upplevelsen är alldeles för stort, menar Johan Eriksson, head of specialist på

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev