Dagens Media Magasin
”För 15 år sedan hade kanalhusens samarbeten varit omöjliga”
Publicerad: 29 juni 2019, 05:21
Jonas Gustafsson, tillförordnade vd Nent Group Sverige.
Foto: Janne Næss
Nent Group Sveriges tillförordnade vd Jonas Gustafsson ser att internationellt innehåll fortfarande driver stora tittarvolymer. Läs hans svar i Dagens Medias stora medieenkät där branschens toppchefer siar om framtiden för den svenska mediemarknaden.
I Dagens Medias magasin nummer 6 publicerades kortade versioner av Jonas Gustafssons enkätsvar. Här nedan kan du läsa svaren i sin helhet.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.