Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag14.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Magasin

”För 15 år sedan hade kanalhusens samarbeten varit omöjliga”

Publicerad: 29 Juni 2019, 05:21

Jonas Gustafsson, tillförordnade vd Nent Group Sverige.

Foto: Janne Næss

Nent Group Sveriges tillförordnade vd Jonas Gustafsson ser att internationellt innehåll fortfarande driver stora tittarvolymer. Läs hans svar i Dagens Medias stora medieenkät där branschens toppchefer siar om framtiden för den svenska mediemarknaden.


Ämnen i artikeln:

Jonas GustafssonNENT Group

I Dagens Medias magasin nummer 6 publicerades kortade versioner av Jonas Gustafssons enkätsvar. Här nedan kan du läsa svaren i sin helhet. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Jonas GustafssonNENT Group

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.