fredag24 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Magasin

”För 15 år sedan hade kanalhusens samarbeten varit omöjliga”

Publicerad: 29 juni 2019, 05:21

Jonas Gustafsson, tillförordnade vd Nent Group Sverige.

Foto: Janne Næss

Nent Group Sveriges tillförordnade vd Jonas Gustafsson ser att internationellt innehåll fortfarande driver stora tittarvolymer. Läs hans svar i Dagens Medias stora medieenkät där branschens toppchefer siar om framtiden för den svenska mediemarknaden.

Ämnen i artikeln:

Jonas GustafssonNENT Group

Philip Wallin

philip.wallin@dagensmedia.se


I Dagens Medias magasin nummer 6 publicerades kortade versioner av Jonas Gustafssons enkätsvar. Här nedan kan du läsa svaren i sin helhet. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev