Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Magasin

”För 15 år sedan hade kanalhusens samarbeten varit omöjliga”

Publicerad: 29 Juni 2019, 05:21

Jonas Gustafsson, tillförordnade vd Nent Group Sverige.

Foto: Janne Næss

Nent Group Sveriges tillförordnade vd Jonas Gustafsson ser att internationellt innehåll fortfarande driver stora tittarvolymer. Läs hans svar i Dagens Medias stora medieenkät där branschens toppchefer siar om framtiden för den svenska mediemarknaden.


Ämnen i artikeln:

NENT GroupJonas Gustafsson

I Dagens Medias magasin nummer 6 publicerades kortade versioner av Jonas Gustafssons enkätsvar. Här nedan kan du läsa svaren i sin helhet. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NENT GroupJonas Gustafsson

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.