Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Magasin

”För 15 år sedan hade kanalhusens samarbeten varit omöjliga”

Publicerad: 29 Juni 2019, 05:21

Jonas Gustafsson, tillförordnade vd Nent Group Sverige.

Foto: Janne Næss

Nent Group Sveriges tillförordnade vd Jonas Gustafsson ser att internationellt innehåll fortfarande driver stora tittarvolymer. Läs hans svar i Dagens Medias stora medieenkät där branschens toppchefer siar om framtiden för den svenska mediemarknaden.


Ämnen i artikeln:

NENT GroupJonas Gustafsson

I Dagens Medias magasin nummer 6 publicerades kortade versioner av Jonas Gustafssons enkätsvar. Här nedan kan du läsa svaren i sin helhet. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NENT GroupJonas Gustafsson

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev