Dagens Media Magasin
Almedalen allt viktigare för reklambranschen
Publicerad: 26 juni 2019, 13:48
Efter Löfvens dissning har oron kring att Almedalen dalar i betydelse tilltagit – något som dock inte märks i årets närvaro av mediehus och byråer. Almedalen blir en allt viktigare arena för reklamvärlden. ”Det är en bra mötesplats och går att få väldigt mycket gjort på kort tid”, säger Tommy Lindgren, vd på reklambyrån Zellout.
Ämnen i artikeln:
ZelloutForsman BodenforsDagens NyheterCNNGarbergsExpressenSvDKommAftonbladetReklambyråerAlmedalenNB
Ninna Bengtsson
Almedalen är så klart en snackis. Är det en utdöende dinosaurie eller viktig politisk arena? Dissa eller hissa? Åsikterna går isär. I fjol valde Stefan Löfven att åka på Sverigeturné
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.