Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Tittarras i äldre målgrupper

Publicerad: 23 Januari 2019, 07:00

Dagens Media har låtit MMS ta fram hur det linjära tv-tittandet har förändrats under 2018 och de senaste fem åren. "Under ytan så är utvecklingen inte fullt så stabil", säger Magnus Anshelm, vd på MMS.


Ämnen i artikeln:

MMS

MMS siffror över PUT (people using television) 2018 visar att tittartiden har gått från i genomsnitt 140 minuter per dag till 133 minuter per dag, det gäller alla i åldrarna

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

MMS

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev