Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagens Media Insikt
Publicerad: 24 Januari 2019, 12:15
OKQ8 valde efter en pitch att jobba med Howcom. Från vänster: Martin Andréasson, partner och broadcastchef på Howcom, Åsa Schmidt, partner & account director Howcom, Fredrik Andersson, partner och vd Howcom Evolution, Peter Tiberg, marknadschef på OKQ8 Retail, Madelein Andersson, projektledare marknadsavdelningen OKQ8 Retail, samt Thomas Westling, digitalchef Howcom.
Nordea, Burger King och OKQ8 är tre av de större annonsörer som nyligen valt att byta mediebyrå.
Efter hela 14 år med PHD valde Nordea att gå vidare och istället satsa på ett samarbete med Group M. Uppdraget omfattar hela Norden och gäller både content och mediehantering.
Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).