Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Storkunder byter byrå

Publicerad: 24 Januari 2019, 12:15

OKQ8 valde efter en pitch att jobba med Howcom. Från vänster: Martin Andréasson, partner och broadcastchef på Howcom, Åsa Schmidt, partner & account director Howcom, Fredrik Andersson, partner och vd Howcom Evolution, Peter Tiberg, marknadschef på OKQ8 Retail, Madelein Andersson, projektledare marknadsavdelningen OKQ8 Retail, samt Thomas Westling, digitalchef Howcom.

Nordea, Burger King och OKQ8 är tre av de större annonsörer som nyligen valt att byta mediebyrå.


Ämnen i artikeln:

PHDOKQ8Burger KingNordeaWavemaker

Efter hela 14 år med PHD valde Nordea att gå vidare och istället satsa på ett samarbete med Group M. Uppdraget omfattar hela Norden och gäller både content och mediehantering.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.