Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

"Stora utmaningar för Facebook"

Publicerad: 19 Februari 2019, 14:16

Facebook fyller moppe. Ellen Leijonhufvud, chef för digital planning på PHD, och Sandra Pettersson, sociala medier-strateg på Scream, ser tillbaka på en tid av förändring.

15 år med Facebook – så har plattformen format och förändrat förutsättningarna för både annonsörer och mediebyråer under åren.


Ämnen i artikeln:

PHDScreamFacebook

Det har gått 15 år sedan ett av världens numera största och mest inflytelserika bolag - Facebook - såg dagens ljus. På den svenska marknaden gjorde Facebook sitt intåg 2006.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

PHDScreamFacebook

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.