Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt presenteras av:

"Stora utmaningar för Facebook"

Publicerad: 19 Februari 2019, 14:16

Facebook fyller moppe. Ellen Leijonhufvud, chef för digital planning på PHD, och Sandra Pettersson, sociala medier-strateg på Scream, ser tillbaka på en tid av förändring.

15 år med Facebook – så har plattformen format och förändrat förutsättningarna för både annonsörer och mediebyråer under åren.


Ämnen i artikeln:

PHDScreamFacebook

Det har gått 15 år sedan ett av världens numera största och mest inflytelserika bolag - Facebook - såg dagens ljus. På den svenska marknaden gjorde Facebook sitt intåg 2006.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

PHDScreamFacebook

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev