Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Just nu kan du uppleva tekniska problem på dagensmedia.se. Vi jobbar för fullt med att åtgärda dessa!

Dagens Media Insikt

”Spotify förstår vad köpare vill ha”

Publicerad: 27 Februari 2019, 12:06

Carina Bergs och Carolina Gynnings podd ”Gynning & Berg hittar sig själva” är Spotifys senaste tillskott.

Foto: Spotify

Spotify satsar ytterligare på eget poddinnehåll. Samtidigt har intresset för att annonsera i poddar aldrig varit större, enligt konkurrenterna Acast och Perfect Day Media.


Ämnen i artikeln:

Spotify

Carina Berg och Carolina Gynnings podd ”Gynning & Berg hittar sig själva” är den senaste podden att lanseras exklusivt på Spotify. De första fyra avsnitten sponsras av Synsam. Nyligen bekräftade

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Spotify

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev