Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

”Spotify förstår vad köpare vill ha”

Publicerad: 27 Februari 2019, 12:06

Carina Bergs och Carolina Gynnings podd ”Gynning & Berg hittar sig själva” är Spotifys senaste tillskott.

Foto: Spotify

Spotify satsar ytterligare på eget poddinnehåll. Samtidigt har intresset för att annonsera i poddar aldrig varit större, enligt konkurrenterna Acast och Perfect Day Media.


Ämnen i artikeln:

Spotify

Carina Berg och Carolina Gynnings podd ”Gynning & Berg hittar sig själva” är den senaste podden att lanseras exklusivt på Spotify. De första fyra avsnitten sponsras av Synsam. Nyligen bekräftade

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Spotify

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.