Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Spelreklam i sociala medier kan stoppas

Publicerad: 22 Januari 2019, 14:20

Det råder oklarheter kring vad som räknas som direktreklam eller inte, när privatpersoner vill stoppa spelbolagens annonser.


Ämnen i artikeln:

Konsumentverket

Den nya spelregleringen har öppnat upp dörren för både gamla och nya spelaktörer på den svenska marknaden att föra ut sina budskap i traditionella kanaler och i sociala medier.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Konsumentverket

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.