Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Spelbolagen föredrar räckviddsmedier

Publicerad: 8 Mars 2019, 12:21

Ale Focardi, tillväxtchef på Global Gaming och Joakim Mörnefält, kommunikations- och hållbarhetsdirektör på Svenska Spel

Svenska Spel och Global Gaming är två spelbolag som ökat i utomhus men valt bort morgonpress. ”Det är inte en del av en always on-strategi”, säger Ale Focardi, tillväxtchef på Global Gaming.


Ämnen i artikeln:

Svenska Spel

Statliga Svenska Spel har ökat sina totala medieinvesteringar med 260 procent under januari månad, jämfört med samma period förra året. Det enligt Sifos bruttosiffror.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Svenska Spel

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev