Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Spelbolagen föredrar räckviddsmedier

Publicerad: 8 Mars 2019, 12:21

Ale Focardi, tillväxtchef på Global Gaming och Joakim Mörnefält, kommunikations- och hållbarhetsdirektör på Svenska Spel

Svenska Spel och Global Gaming är två spelbolag som ökat i utomhus men valt bort morgonpress. ”Det är inte en del av en always on-strategi”, säger Ale Focardi, tillväxtchef på Global Gaming.


Ämnen i artikeln:

Svenska Spel

Statliga Svenska Spel har ökat sina totala medieinvesteringar med 260 procent under januari månad, jämfört med samma period förra året. Det enligt Sifos bruttosiffror.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Svenska Spel

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.