Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagens Media Insikt
Publicerad: 8 Mars 2019, 12:21
Ale Focardi, tillväxtchef på Global Gaming och Joakim Mörnefält, kommunikations- och hållbarhetsdirektör på Svenska Spel
Svenska Spel och Global Gaming är två spelbolag som ökat i utomhus men valt bort morgonpress. ”Det är inte en del av en always on-strategi”, säger Ale Focardi, tillväxtchef på Global Gaming.
Ämnen i artikeln:
Svenska SpelStatliga Svenska Spel har ökat sina totala medieinvesteringar med 260 procent under januari månad, jämfört med samma period förra året. Det enligt Sifos bruttosiffror.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Svenska Spel