Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagens Media Insikt
Publicerad: 5 September 2019, 07:30
Kristina Juhlin, vd på Dentsu Data Services.
Foto: Janne Næss
Hur säkerställs objektivitet, transparens och integritet men också relevans för annonsörer likväl som för den digitala ekonomin när branschen söker efter en ny standard som ska ersätta cookies? Det frågar sig Kristina Juhlin, vd på Dentsu Data Services i en analys av Googles initiativ ”Privacy Sandbox”.
”Google letar nya sätt att spåra användare när trenden går mot att blockera och rensa bort kakor” står det att läsa på Dagens Media. Jag undrar hur många som
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.