Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

”Slut för cookie-tekniken – men bör globala techbolag diktera framtiden?”

Publicerad: 5 September 2019, 07:30

Kristina Juhlin, vd på Dentsu Data Services.

Foto: Janne Næss

Hur säkerställs objektivitet, transparens och integritet men också relevans för annonsörer likväl som för den digitala ekonomin när branschen söker efter en ny standard som ska ersätta cookies? Det frågar sig Kristina Juhlin, vd på Dentsu Data Services i en analys av Googles initiativ ”Privacy Sandbox”.


Ämnen i artikeln:

GoogleKristina Juhlin

”Google letar nya sätt att spåra användare när trenden går mot att blockera och rensa bort kakor” står det att läsa på Dagens Media. Jag undrar hur många som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GoogleKristina Juhlin

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev