Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag13.06.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

”Slut för cookie-tekniken – men bör globala techbolag diktera framtiden?”

Publicerad: 5 september 2019, 07:30

Kristina Juhlin, vd på Dentsu Data Services.

Foto: Janne Næss

Hur säkerställs objektivitet, transparens och integritet men också relevans för annonsörer likväl som för den digitala ekonomin när branschen söker efter en ny standard som ska ersätta cookies? Det frågar sig Kristina Juhlin, vd på Dentsu Data Services i en analys av Googles initiativ ”Privacy Sandbox”.


Ämnen i artikeln:

Kristina JuhlinGoogle

”Google letar nya sätt att spåra användare när trenden går mot att blockera och rensa bort kakor” står det att läsa på Dagens Media. Jag undrar hur många som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Kristina JuhlinGoogle

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.