Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

”Slut för cookie-tekniken – men bör globala techbolag diktera framtiden?”

Publicerad: 5 September 2019, 07:30

Kristina Juhlin, vd på Dentsu Data Services.

Foto: Janne Næss

Hur säkerställs objektivitet, transparens och integritet men också relevans för annonsörer likväl som för den digitala ekonomin när branschen söker efter en ny standard som ska ersätta cookies? Det frågar sig Kristina Juhlin, vd på Dentsu Data Services i en analys av Googles initiativ ”Privacy Sandbox”.


Ämnen i artikeln:

GoogleKristina Juhlin

”Google letar nya sätt att spåra användare när trenden går mot att blockera och rensa bort kakor” står det att läsa på Dagens Media. Jag undrar hur många som

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

GoogleKristina Juhlin

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.