Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Dagens Media Insikt

Så har Mittmedias nya norska delägare lyckats lokalt

Publicerad: 28 Februari 2019, 06:43

Anders Opdahl, vice vd, och Jostein Larsen Østring, innehållsutvecklingschef.

Foto: Press

Sedan 2015 har Mittmedias nya delägare, norska Amedia, jobbat metodiskt med data för att skapa relevant lokalinnehåll för största möjliga mängd läsare.


Ämnen i artikeln:

Mittmedia

Nyligen stod det klart att Bonnier, tillsammans med norska Amedia, köper den svenska lokaltidningskoncernen Mittmedia. Amedia omsatte cirka 3,8 miljarder kronor 2018 och till skillnad mot för Mittmedia går verksamheten

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Philip Wallin

Reporter

philip.wallin@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Mittmedia

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.