Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Insikt

Så har Mittmedias nya norska delägare lyckats lokalt

Publicerad: 28 februari 2019, 06:43

Anders Opdahl, vice vd, och Jostein Larsen Østring, innehållsutvecklingschef.

Foto: Press

Sedan 2015 har Mittmedias nya delägare, norska Amedia, jobbat metodiskt med data för att skapa relevant lokalinnehåll för största möjliga mängd läsare.


Ämnen i artikeln:

Mittmedia

Nyligen stod det klart att Bonnier, tillsammans med norska Amedia, köper den svenska lokaltidningskoncernen Mittmedia. Amedia omsatte cirka 3,8 miljarder kronor 2018 och till skillnad mot för Mittmedia går verksamheten

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mittmedia

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.