Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag17.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Så hanterar publicisterna annonsblockeringen

Publicerad: 31 Januari 2019, 08:09

Dilem Güler, affärsutvecklingschef på Bonnier News Sales, och Johan Åsén, produktchef på Schibsted.

Schibsteds produktchef Johan Åsén upplever att det är svårt att få någon tydlig kommunikation från Google kring annonsblockeringen i Chrome.


Ämnen i artikeln:

BonnierSchibstedGoogle

Enligt Johan Åsén, produktchef på Schibsted, finns det en problematik i att en enskild aktör såsom Google inför egna regler för sina produkter och tvingar andra att rätta in sig

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BonnierSchibstedGoogle

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.