Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Så hanterar publicisterna annonsblockeringen

Publicerad: 31 Januari 2019, 08:09

Dilem Güler, affärsutvecklingschef på Bonnier News Sales, och Johan Åsén, produktchef på Schibsted.

Schibsteds produktchef Johan Åsén upplever att det är svårt att få någon tydlig kommunikation från Google kring annonsblockeringen i Chrome.


Ämnen i artikeln:

SchibstedGoogleBonnier

Enligt Johan Åsén, produktchef på Schibsted, finns det en problematik i att en enskild aktör såsom Google inför egna regler för sina produkter och tvingar andra att rätta in sig

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SchibstedGoogleBonnier

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.