Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Så hanterar publicisterna annonsblockeringen

Publicerad: 31 Januari 2019, 08:09

Dilem Güler, affärsutvecklingschef på Bonnier News Sales, och Johan Åsén, produktchef på Schibsted.

Schibsteds produktchef Johan Åsén upplever att det är svårt att få någon tydlig kommunikation från Google kring annonsblockeringen i Chrome.


Ämnen i artikeln:

SchibstedGoogleBonnier

Enligt Johan Åsén, produktchef på Schibsted, finns det en problematik i att en enskild aktör såsom Google inför egna regler för sina produkter och tvingar andra att rätta in sig

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SchibstedGoogleBonnier

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev