lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Insikt

Så blir ditt varumärke framgångsrikt på Instagram

Publicerad: 12 februari 2019, 07:48

Dagens Media Insikt möter Anitha Clemence som vet hur man stärker varumärken på sociala medier.

Starcoms Anitha Clemence ska hjälpa varumärken att bli bättre på sociala medier. Hon drivs bland annat av att skapa ett nytt kreatörsperspektiv. “Den kreativa höjden haltar ibland”, säger hon.

Ämnen i artikeln:

InstagramStarcom

Amanda Törner

amanda.torner@dagensmedia.se


I januari kom nyheten att influencern och medieprofilen Anitha Clemence ansluter till Starcom för att stärka mediebyråns arbete med socialt kreativt innehåll.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev