Dagens Media Insikt
Så blir ditt varumärke framgångsrikt på Instagram
Publicerad: 12 februari 2019, 07:48
Dagens Media Insikt möter Anitha Clemence som vet hur man stärker varumärken på sociala medier.
Starcoms Anitha Clemence ska hjälpa varumärken att bli bättre på sociala medier. Hon drivs bland annat av att skapa ett nytt kreatörsperspektiv. “Den kreativa höjden haltar ibland”, säger hon.
I januari kom nyheten att influencern och medieprofilen Anitha Clemence ansluter till Starcom för att stärka mediebyråns arbete med socialt kreativt innehåll.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.