Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

QR-koden gör comeback

Publicerad: 29 Maj 2019, 09:07

NBCU, Porrfri barndom och Swish jobbar alla med QR-koder.

Efter en tid i dvala börjar QR-koden vakna till liv och öppna upp dörrarna för annonsörerna. Men Ingos Björn Ståhl är tveksam till QR-koder i marknadsföring.


Ämnen i artikeln:

SwishIngo

Plötsligt var den bara här igen, på utomhustavlor, vid kassor och i tidningar. QR-koden har återvänt.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SwishIngo

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.