Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Insikt

QR-koden gör comeback

Publicerad: 29 maj 2019, 09:07

NBCU, Porrfri barndom och Swish jobbar alla med QR-koder.

Efter en tid i dvala börjar QR-koden vakna till liv och öppna upp dörrarna för annonsörerna. Men Ingos Björn Ståhl är tveksam till QR-koder i marknadsföring.


Ämnen i artikeln:

SwishIngo

Plötsligt var den bara här igen, på utomhustavlor, vid kassor och i tidningar. QR-koden har återvänt.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SwishIngo

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.