Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

QR-koden gör comeback

Publicerad: 29 Maj 2019, 09:07

NBCU, Porrfri barndom och Swish jobbar alla med QR-koder.

Efter en tid i dvala börjar QR-koden vakna till liv och öppna upp dörrarna för annonsörerna. Men Ingos Björn Ståhl är tveksam till QR-koder i marknadsföring.


Ämnen i artikeln:

SwishIngo

Plötsligt var den bara här igen, på utomhustavlor, vid kassor och i tidningar. QR-koden har återvänt.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SwishIngo

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev