tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Insikt

Programmatiskt ljud ligger efter: ”Tekniken är bristfällig”

Publicerad: 28 maj 2019, 13:12

Programmatiska ljudauktioner har inte blivit någon hit i Sverige - ännu. Det största hindret är mediehusen – anser mediebyråerna.

Ämnen i artikeln:

ProgrammaticRadioPodcast

Philip Wallin

philip.wallin@dagensmedia.se


Programmatiska podcastköp av ljud motsvarar inte de förväntningar som finns på tekniken.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev