Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Omnicom: ”Vår influenceraffär växer stadigt”

Publicerad: 17 April 2019, 10:44

Starcoms vd Linda Palmgren, Omnicoms vd Ali Tajbakhsh, och Sveriges Mediebyråers vd Staffan Slörner.

Influencerbyråerna beskriver hur allt fler uppdrag kommer direkt från kund, istället för via mediebyråer. Håller mediebyråerna på att tappa greppet om influenceraffären? Det tror inte Sveriges Mediebyråer.


Ämnen i artikeln:

OmnicomSveriges MediebyråerStarcom

Flera influencerbyråer som Dagens Media har varit i kontakt med, beskriver hur andelen direktkunder stadigt ökar. Detta beskrivs som en förändring om man blickar tillbaka några år: Cube berättar

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.