Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Just nu kan du uppleva tekniska problem på dagensmedia.se. Vi jobbar för fullt med att åtgärda dessa!

Dagens Media Insikt

Omnicom: ”Vår influenceraffär växer stadigt”

Publicerad: 17 April 2019, 10:44

Starcoms vd Linda Palmgren, Omnicoms vd Ali Tajbakhsh, och Sveriges Mediebyråers vd Staffan Slörner.

Influencerbyråerna beskriver hur allt fler uppdrag kommer direkt från kund, istället för via mediebyråer. Håller mediebyråerna på att tappa greppet om influenceraffären? Det tror inte Sveriges Mediebyråer.


Ämnen i artikeln:

OmnicomSveriges MediebyråerStarcom

Flera influencerbyråer som Dagens Media har varit i kontakt med, beskriver hur andelen direktkunder stadigt ökar. Detta beskrivs som en förändring om man blickar tillbaka några år: Cube berättar

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev