Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Logga in


Dagens Media Insikt

Oenighet kring Googles nya annonsmärkning

Publicerad: 05 Juni 2019, 07:02

Juristen Niklas Briselius och advokaten Siri Mårtensson om Googles nya annonsmärkning.

Är Googles nya annonsmärkning i söket bristfällig eller tillräckligt? Bland experterna råder det delade meningar.


Ämnen i artikeln:

SEOSveriges AnnonsörerGoogle

Den 24 maj införde Google ett nytt utseende för annonsmärkningen i mobilsöket. Kritiker menar att det under de senaste åren har funnits en trend inom Google att göra annonsmärkningen mindre

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

John Söderberg

Reporter

john.soderberg@dagensmedia.se

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.