Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Oenighet kring Googles nya annonsmärkning

Publicerad: 5 Juni 2019, 07:02

Juristen Niklas Briselius och advokaten Siri Mårtensson om Googles nya annonsmärkning.

Är Googles nya annonsmärkning i söket bristfällig eller tillräckligt? Bland experterna råder det delade meningar.


Ämnen i artikeln:

SEOSveriges AnnonsörerGoogle

Den 24 maj införde Google ett nytt utseende för annonsmärkningen i mobilsöket. Kritiker menar att det under de senaste åren har funnits en trend inom Google att göra annonsmärkningen mindre

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.