Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt presenteras av:

Nytt mätbolag ska visa reklamens effekt

Publicerad: 21 Mars 2019, 13:57

Mark Stouse och Christopher Engman lanserar Proof på den svenska marknaden.

Proof säger sig ha verktyget som verkligen bevisar marknadsföringens inverkan på intäkter och kassaflöde. Nu går bolaget in på den svenska marknaden.


Ämnen i artikeln:

Google

Det finns ett genomgående problem inom marknadsföringsbranschen, konstaterar Mark Stouse, grundare och vd för ad tech-bolaget Proof. Marknadschefer kämpar med att bevisa styrkan av varumärkesbygge för ekonomichefer och vd:ar.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Google

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev