Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Nytt mätbolag ska visa reklamens effekt

Publicerad: 21 Mars 2019, 13:57

Mark Stouse och Christopher Engman lanserar Proof på den svenska marknaden.

Proof säger sig ha verktyget som verkligen bevisar marknadsföringens inverkan på intäkter och kassaflöde. Nu går bolaget in på den svenska marknaden.


Ämnen i artikeln:

Google

Det finns ett genomgående problem inom marknadsföringsbranschen, konstaterar Mark Stouse, grundare och vd för ad tech-bolaget Proof. Marknadschefer kämpar med att bevisa styrkan av varumärkesbygge för ekonomichefer och vd:ar.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Google

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.