Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagens Media Insikt
Publicerad: 23 Januari 2019, 11:44
Dilem Güler, affärsutvecklingschef på Bonnier News Sales, Henric Smolak, kommersiell chef på Strossle, Josefine Kvarnström, chef på Schibsted Brand Studio och Ellinor Björkman, kommersiell direktör på Journeco.
Programmatiskt köpt native knackar på dörren, men än så länge släpper inte publicisterna in formatet.
Annonsaffären för native växer i Sverige. De senast tillgängliga siffrorna från IRM, visar att native-annonsering drog in 290 miljoner kronor 2017, en ökning med 45 procent jämfört med föregående år.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.