Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Metros storannonsörer tvingas rikta om annonseringen

Publicerad: 25 April 2019, 10:45

Annonseringen har dalat med nästan 20 procent för Metro.

Metros största annonsörer tvingas söka sig till andra kanaler när tidningen genomgår rekonstruktion. Men alternativen är inte självklara.


Ämnen i artikeln:

ElgigantenSifo ReklammätningarMetroIntersportSLSFSifo

Hur Metro ska distribueras framöver och hur tidningen ska få snurr på sina intäkter lär vara frågor som diskuteras flitigt på Metros kontor.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev