Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Mediebyråer försiktigt positiva till ”Veckopaketet kvällspress”

Publicerad: 27 Februari 2019, 14:35

Schibsted och Bonnier går samman med gemensamt annonspaket.

Flera medierådgivare som Dagens Media talat med tycker att man förbinder sig till att köpa för många annonser i kvällspressens nya annonspaket. ”Men för nya kunder som ska ha en snabb kampanj kan det definitivt vara en bra idé”, säger Caroline Klang, media planner på PHD.


Ämnen i artikeln:

Bonnier NewsAftonbladetSchibstedExpressen

För bara några år sedan lades kvällspresspaketet Impact ner. Vikande försäljning och kundernas förändrade konsumtionsmönster, var enligt Bonnier News försäljningsdirektör Alexander Lydecker anledningen bakom nedläggningen när Dagens Media intervjuade honom

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev