Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Insikt

Mediebyråer försiktigt positiva till ”Veckopaketet kvällspress”

Publicerad: 27 februari 2019, 14:35

Schibsted och Bonnier går samman med gemensamt annonspaket.

Flera medierådgivare som Dagens Media talat med tycker att man förbinder sig till att köpa för många annonser i kvällspressens nya annonspaket. ”Men för nya kunder som ska ha en snabb kampanj kan det definitivt vara en bra idé”, säger Caroline Klang, media planner på PHD.


Ämnen i artikeln:

Bonnier NewsSchibstedExpressenAftonbladet

För bara några år sedan lades kvällspresspaketet Impact ner. Vikande försäljning och kundernas förändrade konsumtionsmönster, var enligt Bonnier News försäljningsdirektör Alexander Lydecker anledningen bakom nedläggningen när Dagens Media intervjuade honom

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.