Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt presenteras av:

”Känns inte som ett starkt business case”

Publicerad: 14 Februari 2019, 14:14

Digitalstrategen Amanda Oxell och Mindshares digitalchef Fredrik Hermelin ställer sig frågande till de nya livsstilssajterna skapade av influencers.

Experterna ställer sig tveksamma till influencers satsningar på livsstilssajter.


Ämnen i artikeln:

MindsharePetra TungårdenAmanda OxellFredrik HermelinMichaela Forni

Enligt sociala medier-profilerna Michaela Forni och Petra Tungården finns det både från publikens och annonsörernas håll ett stort sug efter redaktionella initiativ under en influencers flagg, såsom deras egna livsstilssajter

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev