Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

”Känns inte som ett starkt business case”

Publicerad: 14 Februari 2019, 14:14

Digitalstrategen Amanda Oxell och Mindshares digitalchef Fredrik Hermelin ställer sig frågande till de nya livsstilssajterna skapade av influencers.

Experterna ställer sig tveksamma till influencers satsningar på livsstilssajter.


Ämnen i artikeln:

MindsharePetra TungårdenAmanda OxellFredrik HermelinMichaela Forni

Enligt sociala medier-profilerna Michaela Forni och Petra Tungården finns det både från publikens och annonsörernas håll ett stort sug efter redaktionella initiativ under en influencers flagg, såsom deras egna livsstilssajter

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.