Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag24.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

”Känns inte som ett starkt business case”

Publicerad: 14 Februari 2019, 14:14

Digitalstrategen Amanda Oxell och Mindshares digitalchef Fredrik Hermelin ställer sig frågande till de nya livsstilssajterna skapade av influencers.

Experterna ställer sig tveksamma till influencers satsningar på livsstilssajter.


Ämnen i artikeln:

Fredrik HermelinMindshareAmanda OxellMichaela ForniPetra Tungården

Enligt sociala medier-profilerna Michaela Forni och Petra Tungården finns det både från publikens och annonsörernas håll ett stort sug efter redaktionella initiativ under en influencers flagg, såsom deras egna livsstilssajter

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.