lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Insikt

”Känns inte som ett starkt business case”

Publicerad: 14 februari 2019, 14:14

Digitalstrategen Amanda Oxell och Mindshares digitalchef Fredrik Hermelin ställer sig frågande till de nya livsstilssajterna skapade av influencers.

Experterna ställer sig tveksamma till influencers satsningar på livsstilssajter.

Ämnen i artikeln:

Fredrik HermelinMindshareAmanda OxellMichaela ForniPetra Tungården

Amanda Törner

amanda.torner@dagensmedia.se


Enligt sociala medier-profilerna Michaela Forni och Petra Tungården finns det både från publikens och annonsörernas håll ett stort sug efter redaktionella initiativ under en influencers flagg, såsom deras egna livsstilssajter

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev