Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagens Media Insikt

Experten om QR-koden: ”Lär ersättas av AR”

Publicerad: 29 maj 2019, 13:32

Tom Kelly, head of digital på Mediacom.

Tom Kelly, head of digital på Mediacom, ser stora fördelar med QR-koder, men tror inte att tekniken överlever på sikt.


Ämnen i artikeln:

Mediacom

Dagens Media Insikt berättar om att QR-koden gjort comeback. Företag som Panini, Swish och organisationen Porrfri barndom använder sig alla av QR-koder i sina tjänster eller marknadsföring.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mediacom

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.