Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Experten om QR-koden: ”Lär ersättas av AR”

Publicerad: 29 Maj 2019, 13:32

Tom Kelly, head of digital på Mediacom.

Tom Kelly, head of digital på Mediacom, ser stora fördelar med QR-koder, men tror inte att tekniken överlever på sikt.


Ämnen i artikeln:

Mediacom

Dagens Media Insikt berättar om att QR-koden gjort comeback. Företag som Panini, Swish och organisationen Porrfri barndom använder sig alla av QR-koder i sina tjänster eller marknadsföring.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mediacom

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev