Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Experten om QR-koden: ”Lär ersättas av AR”

Publicerad: 29 Maj 2019, 13:32

Tom Kelly, head of digital på Mediacom.

Tom Kelly, head of digital på Mediacom, ser stora fördelar med QR-koder, men tror inte att tekniken överlever på sikt.


Ämnen i artikeln:

Mediacom

Dagens Media Insikt berättar om att QR-koden gjort comeback. Företag som Panini, Swish och organisationen Porrfri barndom använder sig alla av QR-koder i sina tjänster eller marknadsföring.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Mediacom

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.