Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Discovery går om Nent

Publicerad: 20 Februari 2019, 12:56

Sanny Ekstrand är kommersiell direktör på Discovery.

Foto: Press

När Nent tappar AVOD-tittare seglar Discovery förbi sin konkurrent. ”När innehåll, marknadsföring och teknik samspelar ser vi väldigt positiva effekter”, säger Sanny Ekstrand, kommersiell direktör på Discovery.


Ämnen i artikeln:

NENT GroupDiscoveryDiscovery Networks

Den minskade tittartiden och antalet starter för Nents del innebär att Discovery Networks gått om konkurrenten när det kommer till att locka AVOD-tittare.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev