Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt presenteras av:

Det kan annonsörer lära av tv-spel

Publicerad: 28 Februari 2019, 10:28

I en interaktiv annons för "Resident evil 2" får tittarna bland annat välja vilken av karaktärerna de vill följa.

Reklam för tv-spel har en sällsynt förmåga att locka till sig målgruppens engagemang. För andra annonsörer finns det lärdomar att dra nytta av.


Ämnen i artikeln:

Reklam

En blodig hand bankar på bilrutan, sekunden senare krockar en gigantisk lastbil med bilen som Cindy och Leon kör.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Reklam

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev