Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Det kan annonsörer lära av tv-spel

Publicerad: 28 Februari 2019, 10:28

I en interaktiv annons för "Resident evil 2" får tittarna bland annat välja vilken av karaktärerna de vill följa.

Reklam för tv-spel har en sällsynt förmåga att locka till sig målgruppens engagemang. För andra annonsörer finns det lärdomar att dra nytta av.


Ämnen i artikeln:

Reklam

En blodig hand bankar på bilrutan, sekunden senare krockar en gigantisk lastbil med bilen som Cindy och Leon kör.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Reklam

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.