Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Just nu kan du uppleva tekniska problem på dagensmedia.se. Vi jobbar för fullt med att åtgärda dessa!

Dagens Media Insikt

Auditbyråernas digitala uppdrag växer

Publicerad: 5 April 2019, 07:20

Susanne Elias, vd på Media Path, Fredrik Kinge, vd på ECI

Auditbyråernas digitala affär ökar när de digitala medieköpen blir allt mer komplexa. ”Den stora tillväxten ligger nu på digitalt”, säger Fredrik Kinge, vd på ECI.


Ämnen i artikeln:

AuditbyråerMediebyråer

Traditionellt sett har auditbyråer främst mätt och kontrollerat tv-köpen. Men i takt med att de digitala investeringarna har växt och medielandskapet har blivit allt mer komplicerat så har auditbyråernas digitala

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AuditbyråerMediebyråer

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev