Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag21.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

Auditbyråernas digitala uppdrag växer

Publicerad: 5 April 2019, 07:20

Susanne Elias, vd på Media Path, Fredrik Kinge, vd på ECI

Auditbyråernas digitala affär ökar när de digitala medieköpen blir allt mer komplexa. ”Den stora tillväxten ligger nu på digitalt”, säger Fredrik Kinge, vd på ECI.


Ämnen i artikeln:

AuditbyråerMediebyråer

Traditionellt sett har auditbyråer främst mätt och kontrollerat tv-köpen. Men i takt med att de digitala investeringarna har växt och medielandskapet har blivit allt mer komplicerat så har auditbyråernas digitala

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AuditbyråerMediebyråer

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.