Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

”Antiflygpropagandan behöver nyanseras”

Publicerad: 27 Mars 2019, 09:14

Didrik Fjeldstedt, marknadschef på SAS, och Charlotte Holmbergh Jacobsson, kommunikationschef Norwegian, är överens om att lösningen på klimatproblemen inte är att sluta flyga.

Flygbolagen är hårt ansatta i den rådande klimatdebatten. Både Norwegian och SAS är överens om att det inte är resandet som behöver minska, utan utsläppen.


Ämnen i artikeln:

SASNorwegian

”Att flyga är ett av de sämsta resvalen med tanke på klimatet”. Det budskapet har nog gått få konsumenter förbi.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Första 30 dagarna utan kostnad.
Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Säg upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5 995 kr/år.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SASNorwegian

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev