Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

fredag23.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagens Media Insikt

”Antiflygpropagandan behöver nyanseras”

Publicerad: 27 mars 2019, 09:14

Didrik Fjeldstedt, marknadschef på SAS, och Charlotte Holmbergh Jacobsson, kommunikationschef Norwegian, är överens om att lösningen på klimatproblemen inte är att sluta flyga.

Flygbolagen är hårt ansatta i den rådande klimatdebatten. Både Norwegian och SAS är överens om att det inte är resandet som behöver minska, utan utsläppen.


Ämnen i artikeln:

NorwegianSAS

”Att flyga är ett av de sämsta resvalen med tanke på klimatet”. Det budskapet har nog gått få konsumenter förbi.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NorwegianSAS

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.