Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagens Media Insikt

Annonsörerna ryter till: "Som att kasta pengar i ett svart hål"

Publicerad: 16 Januari 2019, 07:11

McDonalds marknadsdirektör Christoffer Rönnblad och Tres marknadschef Victoria Appelqvist.

MEDIESTRATEGI 2019. Storannonsörerna McDonalds och Tre är starkt kritiska till mediernas prishöjningar.


Ämnen i artikeln:

TV4TreClear ChannelMcDonalds

Efter att ha varit i kontakt med 20 av landets största annonsörer angående årets mediestrategi, står det klart att flera irriterar sig över vad de tycker är orimliga prishöjningar hos

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.