Content marketing
She's got the look tappar tittare
Publicerad: 23 oktober 2014, 08:09
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:25
I går sändes andra avsnittet av Kappahls och TV4-Gruppens modelltävling i Sjuan.
Ämnen i artikeln:
SjuanI modelljakten "She's got the look" letar Kappahl efter sin nästa modell, Sveriges snyggaste kvinna över 35 år. Programmet, som sändes klockan 21.00 i Sjuan i går, sågs av 200 000 tittare, enligt preliminära siffror från MMS.
Ratingen i Sjuans huvudmålgrupp kvinnor 25-49 år var 1,7 procent och tittartidsandelen 5,2 procent.
Det är ett litet tapp från förra veckans premiär då 235 000 tittare bänkade sig framför tv:n för att följa modelluttagningen som leds av Jessica Almenäs. Ratingen förra veckan var 2,4 procent i huvudmålgruppen.