torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Content marketing

She's got the look tappar tittare

Publicerad: 23 oktober 2014, 08:09
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:25

I går sändes andra avsnittet av Kappahls och TV4-Gruppens modelltävling i Sjuan.

Ämnen i artikeln:

Sjuan

YL

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


I modelljakten "She's got the look" letar Kappahl efter sin nästa modell, Sveriges snyggaste kvinna över 35 år. Programmet, som sändes klockan 21.00 i Sjuan i går, sågs av 200 000 tittare, enligt preliminära siffror från MMS.

Ratingen i Sjuans huvudmålgrupp kvinnor 25-49 år var 1,7 procent och tittartidsandelen 5,2 procent.

Det är ett litet tapp från förra veckans premiär då 235 000 tittare bänkade sig framför tv:n för att följa modelluttagningen som leds av Jessica Almenäs. Ratingen förra veckan var 2,4 procent i huvudmålgruppen.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev