Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Content marketing

Philips jollerpod prisas

Prontos föräldrapod prisas på Spinn.

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se


Publicerad: 20 November 2014, 17:30
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:22

Ämnen i artikeln:

Spinn 2014

Stafettpodcasten ”Joller - en podcast föräldrar emellan”, där föräldrar får utrymme att diskutera, var Prontos lösning för att stärka Philips Avents varumärke.

Nu vinner podden guld i kategorin "Årets content marketing" på Spinn 2014. Inget silver delas ut i kategorin.

LÄS ÄVEN:

Ämnen i artikeln:

Spinn 2014

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.